http://www.thaiyibah.com/ Jom nak telekung percuma tak?
Thaiyibah.com ni bg tau kat shoutbox busuk dia nak bagi telekung percuma menerusi 1 contest yg amat mudah. Sesiapa yg berminat nak telekung baru 2012, jom la join contest bagi nama kat telekung Thayibah ni. Syaratnya agak mudah, buat entri dan masukkan gambar macam kat atas tu, jadi follower, like FB dan bagi nama telekung.
Mama berminat nak join bukan kerana nak tudung baru je, tapi sebab ni produk 100% bumiputera, so mama rasa x rugi kalau kita menyokong produk bumiputera ni. Selain tu, telekung yang ditawarkan pun harganya berpatutan dan boleh pilih sama ada nak telekung kain jersey atau cotton. Ok, jom post entri kat wall FB Thaiyibah,com…
nama  :  Telekung Nur Iman Thaiyibah
(Cahaya Keimanan jelas terpancar jika memakai produk ini 
sekaligus menjadikan sipemakai lebih khusyuk menunaikan solat, insyaallah)
Published with Blogger-droid v2.0.2