Dulu-dulu…
Kalau simamat cerita kisah hidupnya ngan siminah nie… tandanya dia merangka2 nak menggatal lagi..
Kalau siminah plak citer, tanda dia nak simpati simamat utk cuba pasang lubang…
tapi sekarang nieh..
tak der lagi mamat citer ngan minah @ minah citer kat mamat
skarang dah ada mamat dan minah baru bercite @ FB
tak payah susah2 nak p hotel 5 *…
FB nie senang je nak jumpa kat laman so… sial….
cuba baca rintihan hati mamat dan minah FB nieh..

Kalau nak sangat yang lebih muda, go ahead!!!!”
“Benci bila my Hubby cakap I gemuk, dia pun sama je boroi.
“Susah kawin dengan orang gaji kecik ni.”

Cuba bayangkan laa hati pasangan mana x geram kalau tampal masalah kat FB… 
Kalau dah x da masa.. cari2 kan le masa nak bincang .. takut masalah yang tersebar tue dari kecik jadi besar.. kan kan kan… sbbnye… bukan pasangan andaa jer yg baca kisah tuut… sumer orang baca maaa
sumer orang akan menilai maaa
sumer orang akan ketawakan kita…
sapa jadinya kita nie??
ntahlaaa….