Macam2 la kajian ada sekarang ni, yang pelik mcm dlm gambar pun ada. Betulke cara pemakaian samping penentu status lelaki? Raya ni nak tengok samping suami.. Tapi kalau isteri yg ikatkan, ikat atas paras lutut..makna isteri redha suami kawen lagi?
Kalau lleki tak pakai samping plak..

yg jenis brutal pakai bj melayu ngan jeans tu maknanya apa plak..
Macam2 la org kat universiti ni kan. cuba la kaji cam nak tingkatkan daya saing org melayu ke ada le pekdahnya, ni x habis2 pikir pasal bujang dan kawen…
Mama minat samping panjang ikat dalam baju.. nampak slim jer… wow..