SIASAT...pasangan OKU yang ditahan penguat kuasa Jaik, semalam.
Terkejut juga mama baca artikel Hm hari ni.. mama nak konsi sama la yang kita ni sebagai ibu dab bapa normal kena peka dengan naluri anak2 kita.. Niat ibu bapa antar anak OKU belajar kemahiran memang bagus dah tapi dalam kepekaan ibu bapa terhadap keperluan berdikari anak.. mereka lupa akan keperluan batin sianak.  Menerut berita tu, pasangan yang dicekup dalam bilik di atas bengkel di BR Alor Setar ini bercadang nak bernikah di Thailand.  Haa korang tengok tu, lelaki lembam pun ada idea nak bernikah kat sana.. so apa hal nak pelik ngan lelaki normal kan? … Kenapa ramai sangat lelaki Malaysia nak bernikah kat sempadan ni? 1 sebab kerana tentangan keluarga, macam lelaki lembam ni yang keluarganya x yakin dia boleh berdikari menguruskan kehidupan so..
x payah kawen.. apa lagi, nafsu membuak2 so dia bawak lari makwe dia nak nikah kat Thailand…!  Sebab lain, bab mas kawen dan hantaran mahal yg dah jadi trend sekarang ni kat Malaysia… haa cerita kawan mama ni semalam dia tolong pinang untuk anak sedara dia.. permintaan ibu pengantin.. hantaran 10 000 serba satu, rantai tanpa kancing… haa? apa dia rantai tanpa kancing ni.. lu pikir la sendiri..
Mak Bapak tolonglah fahami “Anakmu nak kawen!!”