Mama gosok guna benda ni, sonang
mama tambah pelembut Daya dalam air, woww…
mama rajin sebab ni lah…
2012 mama rajin gosok? Tak sangka… apa yang membuatkan mama jadi rajin ni? Selama ni, sejak kawen, x payah haraplah mama nak gosok kecuali jika perlu.. x macam zaman anak dara dulu, kalau x siang, malam mama gosok… tapi tahun 2012 ni mama rajin la pulak? Haaa tentu ada sobabnya, bukan mama nak nak pasang badan ke, nak jadi cikgu paling cun 2012 ke,… tapi sobabnya ialah si baju hijau kat atas tu lah… anak mama dah masuk Taski so mama kene la rajin gosok baju, kalau tak.. kalau baju anak mama renyuk..
sapa yg malu? tentu mama malu.. so rajin lee mama gosok untuk tahun 2012 nie…. untuk anak mama juga…go
Published with Blogger-droid v2.0.2