Ni senario sebelum pertandingan.. lebih kurang pukul 8-9 pagi
Kami berkurung di perpustakaan sedangkan di luar suasana panas dengan pertandingan kawad kaki GO
aku tau budak2 tu rela dalam paksa tapi demi aku dia orang kuatkan hati untuk x tengok kawad kaki GO
dan.. inilah jadinya.. aku tetap pegang piala kemenangan dari belakang dari dulu dan —-oops..
rasanya aku dah cuba tapi entahlah mungkin cubaan aku belum ditakdirkan untuk menang.. nanti aku riak plak
haa.
. tu je la nak bagi tau bahawa aku kalah lagi dalam pertandingan pantun nie..
rasanya budak2 dr SMK Pulau Indah ketawa jer tengok budak2 aku berpantun.. sbb macam x berpantun je
tapi apa2 pun tq buat sarah, fazira dan kharun nas sbb sudi untuk menerima cabaran aku utk mewakili sekolah.. walaupun kita kalah lagi..