Hari ni lambat baru dapat buka blog sebab banyak perkara perlu diselesaikan & banyak benda dibuat :
  • sepanjang hari bawa aiman, iman & iman ke wet world shah alam.. syok habis dia orang tapi gambar tak da lae sbb kamera charger tertinggal kat tekam sejak zaman tok adam & bateri hp kong plak slepas insiden sliding cantik semalam…
  • malam nie.. dari pukul 8.00 malam mama aimaniman dah pulun menanda.. habis kids sumer kena marah sapa bercakap??… mama buka chanell 613 n mama menanda
  • sebab apa kena tanda gak???
  • sebabnya u all pun tau kan tau kan tau kan 66x… hari ni dah pukul 1.42 pagi 18hb Mac.. makna esok 19hb dan lusa 20hb.
    . maknanya tinggal 2 hari je lagi cuti akan habis… bermakna kerja menimbun2…
  • apa kerjanya nak tau:
  1. 24hb Mac ada kursus komsas ting 5
  2. 29 Mac ada pertandingan berbalas pantun.. pasukan pun belum bentuk.. pantun pun belum ada..
  3. 4-7 april plak ada perkhemahan daerah..
  4. 21 Mac kena key in markah pk1
  5. 21 Mac kene siapkan buku penyata kemajuan
  6. 21 Mac kene antar dokumentasi majlis perpisahan PK HEM… yg sehelai pun blom siap!!!
alamak macam mana nie?!%%#