Semalam lepas balik dari urus kadet bomba aku bawa iman, aiman daan dahiyah p muara.. lepak2 kat situ..
Macam biasa iman dan aiman p main buih.. aiman guna pistol tembak sumer orang…
iman plak guna peniup botol jer sbb pistol dia rosak..
yang aku suka iman ada idea.. dia memang ada idea yg kekadang aku rasa aku tak setera dia
kalu mama aimaniman cuma tiup je peniup kat tutup botol tu nak kluar buih..
tapi iman tak.. dia pegang peniup tu kat arah angin laut bertiup..so buih pun keluar banyak apabila angin kuat..
iman memang kadang2 buat sesuatu yang aku tak terpikir akan dibuat oleh budak baru 4 tahun
semalamnya plak mama bawa budak2 ni pi Giant.. x belanja apa2 pun..
iman nak naik keta mainan..
mama kata x payah sbb kena bayar.. mama bawak dia pi main kat tempat permainan percuma..
puas lae aiman n iman main gelongsor dalam Giant tue…mama dengan Dahiyah dok kat kursi dan makan…..
bila balik.. iman boleh kata”mama..,iman nak beli rumah yang ada tangga naik atas..yang ada gelongsor...”
Iman baru 4 tahun tapi terpikir nak beli rumah.. dari mana dia ada idea tu aku pun x tau