Guruku Hot Momma?? 
Kalau guru semuanya ala-ala hot momma, tentu masalah ponteng macam kacang jer. Tapi, walaupun x macam hot momma, guru ni sweet 25 je. Nak tahu rahsia guru sweet 25? Tentu semua pelik, guru2 yang dah remaja purba ni pun perasan masih sweet 25 kan.. Bukan perasan, tapi memang kenyataan tau. 
Bulan April
– Tarikh gaji ialah pada 25 April 2012 (Rabu)
Dah percaya sekarang? Gaji guru memang 25 hb setiap bulan kecuali jika ada perayaan dan jika 25 hb tu jatuh pada hari Ahad. Jadi, tak kiralah sama ada 25 hb pertengahan minggu ke, awal ke atau akhir minggu ke, guru memang tetap 25.
Beruntung kan kalau sentiasa 25 ni,…

Tapi, petua mudah nak sentiasa sweet 25 bukan pada tarikh gaji jer, tapi pada tahap kesihatan hati masing2. Jika hati sentiasa muda remaja, sihat walafiat tanpa tampalan virus phd, insyaalah kita akan setenang dan semuda 25 sentiasa. Jom kita renovate hati supaya sentiasa 25…
Fuuih penatnya renovate hati.. x siap2, banyak sangat yang rosak??
Published with Blogger-droid v2.0.4