Mama dapat yang mana?
Semuanya best dan rambang mata kalau tengok. Kalau banyak duit, mesti mama nak cekup semua tapi malangnya mama bukan ditakdirkan untuk banyak duit. Ada 10 gadjet paling menarik bagi tahun 2011 ni. Nak tau apa dia?
a.  Xperia Play
b.  Iconia Tab W500
c.  Samsung Galaxy S 11
d.  Blackberry Bold 9900
e.  HTC EVO 3D
f.  ThinkPad Tablet Lenovo
g.  Aspire S3
h.  Galaxy Note
i.  Nikon D1500
j.
  Nokia N9
Soalan mama, gadjet mana yang bloggers dah ada? Mama kempunan nak semua cuma ada tang c je.. Galaxy S mama… Tu pun nasib baik ada 1st bonus ari tu. 2nd bonus belum melekat kat apa2 tapi dah dekat nak habis. Tengah tunggu pelarasan gaji SBPA ni pulak.. dengar kata CUEPACS berjaya ‘fight’ markah statik turun kepada 65 daripada sebelum ni 75. Lega dada mama, ada kemungkinan boleh la ada kenaikan gaji kannn..
PMR 2011 sekolah mama 5 orang je 8A.. sekolah korang berapa?