Jannah merayu untuk tidak kiss
Jannah akur untuk kiss
Izzairil senyum sweet jer
Sukanya tengok Cinta Jannah sebab kisah percintaan Jannah macam sama dengan kisah Tiz dgn Izzue dalam SSID, mau tapi malu. Selepas baca sinopsis CJ, mama mula tengok cerita ni, itupun epidod 9 dan 10 dah. Episod 1-8 mama layan tengok di internet dan episod 9 dan 10 pun mama ulang semula. Malah, mama ulang tayang beberapa kali scene Izzairil minta Jannah menciumnya sebelum ke tempat kerja. Seingat mama, kat tv3 Jannah tak cium pun. Tapi kat internet, Jannah cium pipi Izzairil. Cute sangat-sangat. Tak sabar rasanya nak tengok episod 11 hari Isnin ni. Mama harap Jannah jangan jual mahal sangat sebab seketari Izzairil, Aminah tu macam terbayang-bayangkan Izzairil je time lepas dihantar pulang. Harap-harap cinta Jannah dan Izzairil tambah manis dalam epidod lepas ni walaupun mereka berkahwin kerana terpaksa. Kalau mama jadi Jannah, dilema juga nak terima Izzairil.
Tapi kalau ditakdirkan tak jumpa dengan Izzairil pun Jannah kena kawen dengan Sufian yang pemabuk dan dah ada isteri 2 tu. So pada mama, cuba le menerima Izzairil seadanya, sebab bukan senang anak orang kaya nak mengaku dan berkahwin dengan gadis kampung setelah merogolnya. Inikan pula Izzairil yang cuma pura-pura. So, terima le Janah ye, terima Izzairil taw. Bukan sebab rupa dan harta tapi sebab personaliti, fuuiiih anak minta susu pun x dengar bila tengok cerita ni. Setuju tak kalau Jannah terima Izzairil?
Published with Blogger-droid v2.0.10