Sekalung tahniah mama nak ucapkan kepada pasangan Siti Sarah dengan Shuib kerana menyambut kehadiran permata hati lelaki mereka.  Betapa indahnya dan lengkapnya dunia ni jika setiap apsangan yang berkahwin tu dikurniakan anak2 yg comel dan sihat.  Semoga kehadiran permata hidup mereka ni menambahkan seri dalam hidup pasangan ni dan rezeki mereka bertambah2.. kan anak tu penambah rezeki?
wow.. dah pandai menjeling ko shuib jr??
Last sekali mama nak kata kat selebriti2 Malaysia, siapa kata lelaki mat salleh tu ‘tera’ sangat?  Tengok, Siti Sarah dapat baby bila kawen ngan Shuib.
. Sebenarnya, lelaki Malaysia ni pengasih dan penyayang, dia tau apa yang pompuan nak.. nak apa???  isshh tepuk dada tanyalah pompuan yg kawen, sapa tak nak anak ooi… Ramai lagi selebriti yang belum dikurniakan anak seperti Ning, Maya dan ramai lagi walaupun berkawen dengan lelaki mat salleh.  Mama tak kata kehidupan mereka tak bahagia tapi permata hati tu lah pengikat erat dan penyeri rumah tangga tau..