Baju pengantin?? mahal ni.. import dari Dubai
Memang bijak Aiman kata ni baju pengantin, sebab memang lawa..
Kisah menggelikan hati mama kerana hari  ni, anak mama aiman syahmi yang baru pandai cakap sikit2 tu terus cakap baju tin baju tin (baju pengantin) bila dia tengok baju mama … wow ada gaya pengantin ke baju mama? pengantin basi la syahmi… agaknya sbb dia tengok adik mama pakai baju warna krim time nikah..trus syahmi kata baju mama bj pengantin?  sebenarnya, baju ni emak mama belikan time dia p umrah awal taun hari tu, baru ni mama ingat nak amek.. asyik lupa jee… bila dah ingat, tu yg mama tayang kat anak mama,..
dan aksi spontan syahmi ialah baju tu baju pengantin!!.. hai anak mama.. tiga tahun mama tunggu aiman ‘tegur’ mama, akhirnya harapan mama termakbul… Anak lelaki memang lambat dan kurang bercakap ke? Kalau nak banding dengan kakak Iman yg macam ‘alarm’ tak habis2 bateri tu..

Published with Blogger-droid v2.0.1